گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

 یک بازی استراتژی Turn-Based و در مورد حمله بیگانه های فضایی به زمین است و شما در این بازی با داشتن جوخه های جنگی خود وارد مبارزه با این موجودات می شوید و در طول بازی کم کم به...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

 یک بازی استراتژی Turn-Based و در مورد حمله بیگانه های فضایی به زمین است و شما در این بازی با داشتن جوخه های جنگی خود وارد مبارزه با این موجودات می شوید و در طول بازی کم کم به موفقیت می رسید و یا شکست می خورید.گرافیک بازی رنگی و به سبک کارهای علمی-تخیلی (Sci-Fi) است و در بعضی مواقع خیلی شبیه به Halo کار شده است. بازی بر خلاف نسخه اصلی که در سال ۱۹۹۹ اتفاق می افتد در ۱۹۶۰ پیگیری می شود. در همان مرحله اول، متوجه می شویم که XCOM یک بازی غنی و بسیار تاکتیکی است. در بعضی مواقع باید آنقدر نزدیک به میدان نبرد بشوید تا متوجه شوید با چه موجوداتی روبرو هستید و چه تاکتیکی را باید پیش ببرید و با دقت به پشت سنگرها و موانع حرکت کنید. چگونه حرکت کردن در XCOM خیلی مهم است، شما باید زمان بندی تیراندازی هم تیمی ها را با حرکت خود یکی کنید و یا اینکه هر کدام از آن ها را به منطقه ای از نقشه ببرید و ناگهان یک حمله غافلگیر کننده انجام دهید.

| نسخه فشرده بدون حذفیات با حجم ۴٫۳ گیگابایت  از دی ال فاکس|

همه چیز در مورد چگونه حرکت کردن و چیدمان افراد است. وقتی یک حمله سریع انجام می دهید، می توانید از تک تیراندازهای خود در دوردست هم استفاده کنید و یا با قابلیت Berserker با راکت و سلاح های سنگین دیوارها و سقف ها را نابود کنید. نکته جالب در مورد طراحی آدم فضایی ها این است که آن ها دقیقاً همانند شکل کلاسیک اولیه آدم فضایی ها چشمان درشت و بدنی خاکستری دارند. سربازها هم خوب طراحی شده اند و واقعاً به نیروهای ویژه ارتش می خورند و وقتی به آن ها دستور می دهید، به خوبی با اصطلاح های جنگی آشنا می شوید.

یک نکته که شاید طرفدارهای قدیمی XCOM نگران آن هستند، باقی می ماند که آن هم نحوه برقراری ارتباط با هر فرد از جوخه است. یکی از نکات بارز XCOM این بود که بازیکن می توانست واقعاً وارد ذهنیت هر فرد بشود و همانند او فکر کند. آن ها واقعاً حضور خود را در میدان نبرد حس می کردند. Firaxis اعلام می کند بازی در این زمینه چیزی کم ندارد و Enemy Unknown دقیقاً همان نکته برجسته نسخه قبل را زنده می کند. خارج از مرحله، شما می توانید دید خوبی نسبت به پایگاه خود داشته باشید و مشاهده می کنید که بعضی از نیروهای XCOM در استخر شنا می کنند، می خوابند و اسلحه ها را آماده می کنند. شما زندگی را خارج از میدان نبرد هم می بینید. در اینجا شما همه چیز را کنترل می کنید، داشته ها و نیروهای خود را سر و سامان می دهید و ساختمان ها و نیروهای جدید می سازید. شما حتی می توانید نیروهایی به فضا بفرستید تا قبل از حمله آدم فضایی ها جلوی آن ها را بگیرید، ولی هنوز معلوم نیست که کنترل این رزم ها در خارج از زمین بر عهده شما خواهد بود یا خیر. Enemy Unknown از نظر بصری، زیبا و در زمینه گیم پلی خیلی تاکتیکی و جذاب است.

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista / Windows 7

CPU : ۲ GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)s

RAM: ۲ GB system RAM

Hard Disk Space: ۲۰ GB of free hard drive space

Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT or greater

DX: ۹٫۰

Sound: Windows compatible sound card

  تصاویر محیط بازی :

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار08 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2117
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON