گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارپنج شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

 یکی از بازی های سبک نقش آفرینی , استراتژی و ماجرایی است که توسط Harebrained Schemes طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی ( ) آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . در سال ۲۰۱۲ سحر و جادو بار دیگر به...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

 یکی از بازی های سبک نقش آفرینی , استراتژی و ماجرایی است که توسط Harebrained Schemes طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی ( ) آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . در سال ۲۰۱۲ سحر و جادو بار دیگر به جهان ما بازگشته است و جان تازه ای در روح اسطوره ها و افسانه ها دمیده شده است . در کنار تمامی آنها , اژدهایی با نام Feuerschwinge بار دیگر از سرزمین کوه های بلند بازگشته است و با آتش سوزان خود , هر چیزی در مقابل خود را به آتش کشیده و از بین می برد . مردم محلی که از این وضع خسته شده اند , تصمیم می گیرند تا این اژدها را از پا درآورند . پس زمانی که او از فراز روستاها عبور می کرد به اژدها شلیک کرده و او را از سرنگون می کنند و به همین خاطر این رویداد را سقوط اژدها می نامند .

| دانلود  نسخه فشرده  بازی با حجم ۱٫۸ گیگابایت از دی ال فاکس!|

حال ۴۲ سال از آن اتفاقت گذشته و در سال ۲۰۵۴ جهان دچار تغییرت بسیاری شده است . پیشرفت در فناوری غیر قابل کنترل است و الف ها و ترول ها در میان ما , در حال سپری کردن زندگی روزمره خود هستند و حکمرانی اژدها نیز به پایان رسیده و از آنها تنها خاطراتی باقی مانده است . آلمان متلاشی شده و گروهی با نام Flux State کنترل برلین را در دست گرفته اند . از طرفی زمزه هایی از زنده بودن Feuerschwinge به گوش می رسد که این اصلا خوب نیست . تهدید در حال افزایش است و می تواند هرج و مرج بی حد و حصر و ویرانی های بزرگی را در پی داشته باشد . بسیار مراقب باشید و در لحظه مناسب اقدام کنید زیرا دیگر راه برگشتی وجود ندارد . افرادی که بازی Shadowrun Returns را تجربه کرده اند , پیشنهاد می کنم این نسخه را نیز از دست ندهند . 

 

ویژگی های نسخه Shadowrun Dragonfall Director’s Cut :

– اضافه شدن ۵ ماموریت جدید

– پایان یافتن بازی به شکل های مختلف

– اضافه شدن موسیقی متن جدید

– طراحی دوباره رابط کاربری

– تشکیل تیم و امکان سفارشی سازی گروه خود

– بهبود پیدا کردن سیستم مبارزه ای

– بهبود گیم پلی و رفع باگ ها و خطای موجود در نسخه اصلی

حداقل سیستم مورد نیاز Shadowrun Dragonfall :

OS:Windows XP SP3/Vista/Windows ۷ 
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor 
Memory:2 GB RAM 
Graphics:DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory 
DirectX:9.0 
Hard Drive:2 GB HD space

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار18 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2734
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON