گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارپنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

دانلود با حجم ۷٫۷ گیگابایت و فرمت ایزو از دی ال فاکس!

نسخه فشرده kaos بدون حذفیات

طبق عادت بدی که Capcom به آن دچار شده است، ساختن بازی های محبوب با گستره زیاد را به سازندگان غربی می‌سپارد. این قضیه را می‌توان به ساخت DmC توسط Ninja T و همین عنوان توسط Spark Unlimited مرتبط دانست. همان طور که اشاره شد LP3 روایت حوادثی است که ماقبل Lost Planet Extreme Condition و Lost Planet 2 رخ داده‌اند. بازی همانند دو نسخه گذشته بازهم محوریت مبارزه با موجودات و سازمان های خرابکار را دارد، ولی با این تفاوت که Nevec هنوز مقاصد شیطانی خود را به سرانجام نرسانده است. بازی در سرزمینی به نام E.D.N.III در جریان است که همواره در برف و کولاک گرفتار و پوشیده است. محیط بازی همانند اولین سری از این آن پوشیده از برف بوده و این عامل باعث می‌شود تا روند بازی به نحوی بر اساس محیطی که بازی‌باز در آن حضور دارد تغییر کند. اگر از طرفداران بازی باشید یا اینکه Extreme Condition را تجربه کرده باشید، حتماً متوجه عاملی در روند روایت بازی شده اید، این عامل وسایل نقلیه خاصی هستند که برخی از ابعاد گوناگون بازی را پوشش می‌دهند. در LP3 نیز شرایطی همانند نسخه های پیشین بخصوص اولین قسمت از این چندگانه حاکم است که بخشی از روایت داستان بازی بر عهده ماشین آلاتی خواهد بود که بازی‌باز از آنها در طول انجام ماموریت های خود مورد استفاده قرار داده و می‌دهد. هر یک از وسایل موجود در بازی کارکرد و ویژگی های مخصوص به خود را دارد که باعث می‌شود برای استفاده از آنها در هر حالت و شرایطی استراتژی مناسبی اتخاذ کنیم.

همان طور که اشاره کردیم، بازی در سرزمینی به نام E.D.N. III روایت می‌شود. این سرزمین هنوز در عصر یخبندان (محیط دست نخورده و اکتشافی که باعث تغییر در محیط می‌شوند انجام نشده است) قرار دارد و تازه اولین مسافرین خود را به چشم دیده و احساس می‌کند. با این وجود این سرزمین همواره مهمان و مسافر زیاد داشته است. موجودات یخی که با محیط سازگار شده‌اند از مثال های بارز برای حضور مسافرانی بغیر از دوستانمان هستند که به تازگی پا بر روی E.D.N. III گذاشته‌اند. اگر به یاد داشته باشید اشاره ای به حضور Nevec در این سرزمین کردیم، در حقیقت اگر بخواهیم به صورت دقیق به این موضوع نگاه کنیم این Nevec است که این سرزمین یخ زده را کشف کرده و قصد دارد منابع آن را به تاراج ببرد. کمپانی تحقیقاتی Neo-Venus یا همان Nevec(Neo-Venus Construction Company) مامورانی از بهترین افراد خود را برای انجام تحقیقات و شناسایی منابع تحقیقاتی به سرزمین جدید فرستاده‌اند تا بعد از کمبودی که در جهان رخ داده است منابع با ارزشی که در محیط به وفور یافت می‌شوند را شناسایی و برای استخراج آماده کنند (البته شاید اینطور باشد). البته لازم به ذکر است که در نسخه های پیشین این سازمان به بزرگ ترین رقیب قهرمانان داستان Lost Planet تبدیل می‌شود. داستان بازی حوادثی را روایت می‌کند که Jim Peyton آنها را تجربه کرده و می‌کند، وی به صورت رسمی برای Nevec کار می‌کند و تنها منبع درآمد وی برای خانواده‌ای که چشم به انتظار سرمشق خود هستند، می‌باشد. Jim در کنار دیگر معدن کاران Nevec مشغول استخراج از معادن هستند و وظیفه ای که برعهده گرفته‌اند، آنها را ملزم می‌کند تا در هر شرایطی وظیفه خود را انجام دهند هر چند شرایط و محیط به نحوی باشند که شرایط کار برای هر انسان معمولی وجود نداشته باشد. این بازی همانند نسخه های پیشین روایتی خطی مطلق ندارد و آزادی های هر چند محدودی برای شیوع روایت بازی در نظر گرفته است. در این نسخه Rig وسیله ای برای جابه جایی و روایت بازی برای بازیباز خواهد بود. Rig بر خلاف وسایلی که در نسخه های پیشین حضور داشتند و از سلاح های گرم و مخرب استفاده می‌کردن از دریل و وسیله ای شبیه به چنگگ برای معدن کاری استفاده می‌کند. هر چند در طول بازی می‌توان Rig را با وسایل جدید و پیچیده که توان نابود کردن هر مانعی را دارند به روز کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: Dual core CPU 2.5 GHz
Memory: ۳ GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® ۹۸۰۰ or better, ATI Radeon™ HD 4770 or better
Hard Drive: ۱۶ GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Quad core 2.7 GHz or better
Memory: ۸ GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 460 or better
Hard Drive: ۱۶ GB available space

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار21 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1874
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON