گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

داستان ویست لند۲ پس از ماجراهای نسخه اول رخ می دهد و چند نفر از گروه رنجرهای بیابان برای پی بردن به راز سیگنال رادیویی مرموزی که منشا آن مشخص نیست،عازم یک ماجرای جدید می شوند که قرار است...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

داستان ویست لند۲ پس از ماجراهای نسخه اول رخ می دهد و چند نفر از گروه رنجرهای بیابان برای پی بردن به راز سیگنال رادیویی مرموزی که منشا آن مشخص نیست،عازم یک ماجرای جدید می شوند که قرار است سرنوشت دنیای مصیبت زده را بار دیگر تغییر دهد.این تمام چیزی است که می توانیم در مورد داستان بازی شرح دهیم چون بعد از داستان بازی برای هر شخص بسته به انتخاب ها و استیل بازی متفاوت خواهد بود. این بازی هم اکنون توسط گروه کودکس در اینترنت منتشر شد  و ما تیز همانند قبل جزء اولین سایت ها نسخه فشرده شده آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم توجه کنید نسخه منتشر شده بازی ۲۲ گیگ بود که بعد از فشردگی به ۱۲٫۵ گیگ تغییر کرده است.

| دانلود نسخه فشرده بازی با حجم ۱۲٫۲ گیگابایت و فرمت iSO از دی ال فاکس!|

| نسخه  گروه CODEX با کرک |

هدف سازندگان بازی این است که اجازه دهند کسی که بازی می کند داستان بازی را شکل دهد و هرکس ماجرای شخصی و منحصر به فرد خودش را داشته باشد.چه داستان اصلی بازی و چه ماموریت های فرعی مسیرهای انشعابی متعددی دارند که هر مسیر با مسیرهای دیگر تفاوت دارد.انتخاب هر مسیر سرنوشت دنیا و مردم ساکن آن دنیا را به طور کلی تغییر می دهد.انتخاب یک مسیر ممکن است باعث شود منطقه ای از بازی نابود شود، یا تغییر کند،یا ساکنان آن عوض شوند،یا ساکنان آن نسبت به قهرمانان حالت تهاجمی بگیرند.حالت انتخابی ویست لند ۲ همانند ویچر است که هر یک از مسیرها برایتان یک بخش جداگانه را باز می کند ولی بخش بزرگی از بازی را از دست خواهید داد و برای تجربه آن باید یک مسیر دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال تمام شخصیت ها در بازی قابل کشتن هستند و کشتن یک شخصیت کلیدی می تواند داستان بازی را به طرز شگفتی عوض کند یا اگر یک پیام رادیویی دریافت کردید که درخواست کمک می خواهد، اگر به آنجا بشتابید با یک شهر معمولی رو به رو خواهید شد ولی اگر درخواست را نپذیرفتید یا به موقع به نجات آن ها نرسیدید، با یک ویرانه رو به رو خواهید شد. یا مثالی دیگر:ممکن است اعضای گروه کوچک شما آنقدر از دستورات فرماندهیی رنجرهای بیابان سرپیچی کند که افرادی توسط مرکز فرماندهی برای نابودی شما اعزام شوند و به این ترتیب روند ماموریت اصلی بازی و داستان اصلی بازی به طور کلی تغییر کند. بر اساس اظهارات سازندگان بازی، بسیاری از افراد نیمی از بازی را اصلا نخواهند دید!

……………..

……………

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7/8/8.1 (32 or 64 bit
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260 or Radeon HD 4850 (512 MB VRAM)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: ۳۰ GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/8.1 (64 bit
Processor: Intel i5 series or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or Radeon HD 5770 (1 GB VRAM)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: ۳۰ GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار19 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1747
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON