گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت

بازی  Rugby 15 PAL برای XBOX360 منتشر شده است. این بازی شبیه سازی بازی فوتبال امریکایی می باشد. نسخه COMPLEX را می توانید در ادامه مطلب با حجم ۶٫۵ گیگابایت دانلود نمایید. بازی Rugby League Live 2: World Cup Edition را...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی  Rugby 15 PAL برای XBOX360 منتشر شده است. این بازی شبیه سازی بازی فوتبال امریکایی می باشد. نسخه COMPLEX را می توانید در ادامه مطلب با حجم ۶٫۵ گیگابایت دانلود نمایید.

بازی Rugby League Live 2: World Cup Edition را میتوان بزرگترین رویداد لیگ راگبی در این سیاره با بازی های ویدئویی به شمار آورد با این تفاوت که این بازی دارای مجوز رسمی و انحصاری برای جام جهانی راگبی لیگ ۲۰۱۳ از سازمان راگبی به میزبانی انگلستان و ولز است. این بازی توسط Tru Blue Games ساخت و طراحی شده و شرکت Alternative Software این بازی را برای کنسول های XBOX 360 منتشر نمود. در بازی Rugby League Live 2: World Cup Edition طعم یک بازی حرفه ای راگبی را با تمام و شور و هیجانش خواهید چشید، رقابت های ملی و همچنین دعوت به کسب جام های مختلف در این بازی بصورت واقعی شبیه سازی شده است و سازنده سعی کرده یک بازی فوق العاده زیبا را در ذهن گیمر تداعی کند. بازی دارای ۷ واحد سنجش محیط زمین RLWC2013 جدید علاوه بر ۳۴ واحد سنجش محیط زمین از استرالیا، نیوزیلند و انگلستان است، ۱۱ تیم ملی به کشور علاوه بر بیش از ۱۰۰ لیگ ها و تیم های NRL، لیگ برتر، مسابقات قهرمانی تعاونی، NSW و QLD و … در این بازی بصورت واقعی شبیه سازی شده اند که می تواند نظر هر گیمری را بخودش جلب کند.

مشخصات بازیRugby 15 PAL:

پلتفرم : Xbox360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

فریمور بازی : iXtreme LT+ v3.0

حجم بازی : ۶٫۷ گیگابایت

ریلیز کننده : COMPLEX

سبک بازی : ورزشی

Region: FREE

Video: PAL

Image: ISO

Frimware: iXtreme LT+ v3.0


مشخصات بازی
تاریخ انتشار21 نوامبر 2014
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود768
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON