گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاریکشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

آخرین نسخه از بازی پرطرفدار نیمه جان بوده که کمپانی Valve Corporation آن را در سال ۲۰۰۴ میلادی طراحی و منتشر کرده است. این بازی دارای سبک شوتر اول شخص و اکشن بوده و نسخه دوم آن در سالی...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

آخرین نسخه از بازی پرطرفدار نیمه جان بوده که کمپانی Valve Corporation آن را در سال ۲۰۰۴ میلادی طراحی و منتشر کرده است. این بازی دارای سبک شوتر اول شخص و اکشن بوده و نسخه دوم آن در سالی که منتشر شد، در بین بهترین بازی های سبک خود قرار گرفت و فروش بسیار خوبی داشت. در این نسخه از بازی در نقش فردی به نام Gordon Freeman مشغول به انجام ماموریت های سری و فوق سری می شوید و کار های نا تمام نسخه اول را در این نسخه به اتمام می رسانید. داستان بازی Half Life 2 از همان لحظه ای شروع می شود که در مقابل G-Man به زانو در آمدید و به شما تنها دو راه برای انتخاب دارید، یا اینکه بمیرید یا برای همیشه در اختیار این شخصیت بد باشید و علی رغم میلتان برای او بجنگید.

دانلود با حجم ۱٫۸ گیگابایت و فرمت فشرده از دی ال فاکس!

نسخه فشرده  بدون حذفیات

امکانات بازی :
–    این نسخه از بازی تمام نشان های نسخه ی قبل آن را دارد : ترس غیر معمول ، مبارزات خشونت آمیز و خط داستانی دراماتیک
–    F.3.A.R. دارای گیم پلی عمیق اجتماعی بوده که به بازیکنان به طور مشخصی تفاوت قابلیت هایی که روی بازیشان تاثیر می گذارد را نشان می دهد.
–    تکنولوژی انحصاری آن وقایع اتفاقی ترسناک را خلق می کند تا احساس انزوا و غیر قابل پیش بینی بودن وقتی که تنها یا با دوستتان بازی می کنید را افزایش دهد.در هر بار بازی این اتفاقات متفاوت خواهند بود.
–    پوشش ۳۶۰ درجه ای فعال ، روش صحنه ی آهسته ی ابتکاری ، سیستم مراحل درگاهی و بهترین بازی در مبارزاتی وفتی که با یک ارتش یا سرباز و دشمنان غیر طبیعی برخورد می کنید.

سیستم پیشنهادی:

OS : Windows XP / Vista / 7
Processor : Pentium 2 1.7 GHz
RAM : ۵۱۲ MB
Graphics :  ۱۲۸ MB
Directx : ۹٫۰c
Free Space : ۳ GB of Hard disc

 

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار24 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود16500
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON