parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارچهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

Basketball Pro Management 2015 بازی جدیدی در سبک بسکتبال و ورزشی می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط Cyanide ساخته و توسط استودیو Umix برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . | نسخه RELOADED  با حجم ۵۰۰ مگابیات و فرمت...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

Basketball Pro Management 2015 بازی جدیدی در سبک بسکتبال و ورزشی می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط Cyanide ساخته و توسط استودیو Umix برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است .

| نسخه RELOADED  با حجم ۵۰۰ مگابیات و فرمت ISO از دی ال فاکس |

در بازی Basketball Pro Management 2015 شما تیم بسکتبال خود را به دست می گیرید و مدیریت خواهید نمود! این وظیفه ی شماست که باوجود پارامترهای بسیار زیادی که در رشد یک تیم موثر است، تیم را مدیریت کنید و به سمت برترین تیم های موجود در رده بندی بسکتبال حرفه ای هدایت کنید. برخی از حاشیه های حرفه ای شما شامل تمرینات، نقل و انتقالات، مسئولیت ها و البته، بحث مالی می باشد که باید با آن ها دست و پنجه نرم کنید و بهترین ها را در هر یک از این موارد انتخاب نمایید.

وجود بی شاز ۴۳ لیگ معتبر در بازی و همچنین امکان مدیریت و احاطه کامل بر بازیکنان و المان های مخصوص آنها از ویژگی های بارز این بازی می باشد. ۱۳ هزار بازیکن در قالب هزاروشیشصد تیم از قدرتمندترین تیم های بسکتبال دنیا در بازی وجود دارد. تیم های المپیکی و آسیایی و همچنین تیم های حاضر در جام جهانی نیز را نیز باید به آنها اضافه کنیم. شبیه سازی سه بعدی و دوبعدی بازی ها نیز می تواند در عین حال جالب توجه باشد.

مشخصات بازی Escape Dead Island :

پلتفرم : pc کامپیوتری

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

حجم بازی : ۲٫۹ گیگابایت

سبک بازی : اکشن , نقش آفرینی , جهان باز و شوتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win8 / Win 7 / Vista
Processor: Intel Core 2 Quad, Intel Core i3, AMD Phenom, Athlon X4
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Ati 5870, Nvidia Geforce 460
DirectX: Version 11
Hard Drive: 2 GB available space

تصاویری از بازی: 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار26 نوامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1083
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON