گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
حجم
دستهاخبار و اطلاعات
فرمت

با اشعه‌ی نئون او می‌توانید از فاصله‌ی دور به دشمنان آسیب برسانید.این بازی قرا است سال آینده برای کنسول های نسل هشتمی عرضه گردد. .   .  متاسفانه داستان First Light با این‌که پاسخگوی سوالات زیادی است، اما هیچ‌...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

با اشعه‌ی نئون او می‌توانید از فاصله‌ی دور به دشمنان آسیب برسانید.این بازی قرا است سال آینده برای کنسول های نسل هشتمی عرضه گردد.

.

 

.

logos nvidia (8) متاسفانه داستان First Light با این‌که پاسخگوی سوالات زیادی است، اما هیچ‌ پیچ و خم خاصی ندارد. شما به راحتی می‌توانید اتفاقاتی که در ماموریت بعدی رخ می‌دهد را حدس بزنید و همین مسئله از هیجان بخش داستانی بازی می‌کاهد. از طرفی دیگر طراحی ماموریت‌های بخش داستانی هم تنوع خاصی ندارد و تمام آن‌ها از رفتن به نقطه‌ی الف و کشتن نیروهای دشمن و رفتن به نقطه‌ی ب و کشتن دشمنان بیشتر خلاصه می‌شود. اما با این حال بخش داستانی بازی مثل اکثر بسته‌ی های الحاقی بازی‌های دیگر سریع به اتمام نمی‌رسد و در درجات سختی بالاتر ساعت‌ها وقت شما را می‌گیرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی اختصاصی زومجی از یکی از ماموریت‌های بخش داستانی بازی را تماشا کنید.

logos nvidia (8) گیم‌پلی بازی نسبت به Second Son پیشرفت چشم‌گیری داشته و سرعت و هیجان آن چندین برابر بازی اصلی شده است. مبنای اصلی قدرت نئون سرعت در انجام کارهاست و از آن‌جایی که فچ ملکه‌ی این قدرت است، شما می‌توانید با این قدرت‌ها سیاتل را به آتشکده‌ی خود با رنگ بنفش تبدیل کنید. با رفتن به داخل ابرهایی از جنس نئون، شهر سیاتل را دور تا دور بچرخید و در حین لذت بردن از طراحی بسیار زیبای سیاتل، شهر را هم با اثرات قدرت خود به رنگ بنفش تبدیل کنید. وسعت نقشه‌ی First Light نصف Second Son است و این کار سازندگان برای یک بسته‌ی الحاقی جای هیچ گله‌ای باقی نمی‌گذارد. اما همین نقشه دارای ماموریت‌ها و فعالیت‌های فرعی زیادی است که ساعت‌ها شما را در دنیای بسیار زیبای این بازی به خود مشغول می‌کند و اگر مثل من از شکارچیان دریافت تروفی پلاتینوم هم باشید، پاک‌سازی تمام نقشه‌ی بازی یکی از ارکان اصلی برای دریافت این تروفی و افتخار است.

گیم‌پلی بازی نسبت به Second Son پیشرفت چشم‌گیری داشته و سرعت و هیجان آن چندین برابر بازی اصلی شده است

logos nvidia (8) قدرت‌های فچ از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. با اشعه‌ی نئون او می‌توانید از فاصله‌ی دور به دشمنان آسیب برسانید، با بمب‌های نئونی او می‌توانید دشمنان را گیج کنید و پس از آن با دوپای خود به سمت سینه‌ی آن‌ها بروید. اگر از اشخاصی هستید که مبارزه از فاصله‌ی نزدیک را ترجیح می‌دهند، می‌توانید با مشت‌های نئونی خود به دشمنان آسیب برسانید و در انتها کار آن‌ها را تمام کنید. قدرت‌های تمام‌کننده که یکی از قسمت‌های لذت‌بخش Second Son بود، در First Light هم وجود دارد. با آسیب‌رساندن به دشمنان و رساندن خط موردنظر به حد نصاب، می‌توانید از قدرت تما‌م‌کننده‌ی فچ استفاده کنید و در آنِ واحد سیاتل و دشمنان را به آتش بکشید. فچ در زمان استفاده از قدرت تمام‌کننده‌ی خود، تمام دشمنان را به داخل یک چاله‌ی هوایی می‌کشد و در انتها نهایت قدرت نئون خود را روی سر آن‌ها خالی می‌کند.

.

.

logos nvidia (8) اما بهتر است در رابطه با گرافیک زیبا و نسل‌بعدی بازی هم صحبت کنیم. inFAMOUS: Second Son شاید اولین بازی نسل‌بعدی بود که از نظر گرافیکی و از تمام جهات قدرت کنسول‌های نسل هشتم را به ما نشان می‌داد. حال این رویه در First Light هم ادامه دارد و از این قضیه مستثنی نیست. قطرات باران مثل همیشه حس خاصی به سیاتل می‌دهند و افکت‌های مختلف هم شاهکار طراحان ساکرپانچ در خلق ویژگی‌های بصری بازی را نشان می‌دهد. First Light یک بازی نیمه جهان‌باز است و باوجود گرافیک بسیار زیبا و انفجارهایی که در صحنه‌های شلوغ اتفاق می‌افتد، حتی یک بار هم شاهد افت نر‌خ‌فریم در بازی نخواهید بود. درحالت کلی نرخ‌فریم بازی روی ۳۰ قفل شده است، اما برخی اوقات که اتفاقات کمتری در پشت‌صحنه می‌افتد، این مقدار به ۴۵ هم می‌رسد. با این‌حال این رویه هیچ تاثیری را روی تجربه‌ی کلی شما از بازی نمی‌گذارد و یک بازی نرم و روان را به شما ارائه می‌دهد. ساکرپانچ در Second Son با سیاتل بارانی هنرنمایی خود را به نمایش کشید، اما در First Light و از طریق فلش‌بک‌هایی که در بازی تجربه می‌کنید، محیط‌های برفی و بورانی را از نزدیک تماشا می‌کنید. مثل محیط‌های بارانی، طراحان به خوبی روی دانه‌های برف و طراحی این محیط‌ها کار کردند و باری دیگر توانایی‌های خود را به رخ سازندگان دیگر کشیدند. برای ضبط حرکات صورت شخصیت‌ها از تکنولوژی موشن-کپچر مخصوص ساکرپانچ استفاده شده و به واسطه‌ی آن‌ها می‌توان کوچک‌ترین جزئیات صورت شخصیت‌ها را هم مشاهده کرد. First Light مانند Second Son از نظر ویژگی‌های بصری هیچ ایرادی ندارد و یک بازی زیبا و خوش رنگ و لعاب را در اختیار شما می‌گذارد.

.

 

.
logos nvidia (8) یکی از بخش‌هایی که در First Light شما را تا مدت‌ها سرگرم می‌کند، Battle Arena است. با استفاده از این قسمت به زندانی که فچ در آن‌جا زندانی شده می‌روید و در محدوده‌ای خاص قدرت‌های وی را در برابر دشمنان می‌سنجید. باوجود چالش‌های زیادی که برای شما درنظر گرفته شده، تا مدت‌ها می‌توانید خود را سرگرم این بخش کنید و دربرابر سیل عظیمی از دشمنان و ثبت بهترین رکوردها تلاش کنید. در بخش Battle Arena موج‌های مختلفی از دشمنان مانند دزدان، پلیس‌ها، فرشته‌ها و شیطان‌ها به سمت شما حمله می‌کنند و هرچه که جلوتر روید، تعداد آن‌ها بیشتر و کار شما هم سخت‌تر می‌شود. یکی از دفعاتی که من مشغول تجربه‌ی این بخش شدم، حدود یک ساعت در برابر سیل عظیمی از دشمنان مقاومت کردم و در انتها و پس از این‌که بلاخره از پا در آمدم، در جدول‌جهانی باز هم نتوانسته بودم رکورد بهتری را نسبت به دوست خود کسب کنم. بنابراین باری دیگر اراده‌ی خود را جذب کردم و با تلاش مجدد، سعی در شکست رکورد آن شخص را کردم.

logos nvidia (8) یکی از بهترین خصوصیاتی که همراه کنسول‌های نسل‌ هشتم و بازی Second Son آمد، قابلیت ضبط تصاویر با حالت Photo Mode بود. پس از آن بازی‌های زیاد دیگری از این خصوصیت استفاده کردند و ساعت‌های طولانی وقت ما را صرف شکار بهترین صحنه‌ها از بازی مورد علاقه‌ی خود کردند. در First Light و باتوجه به گرافیک بالای بازی و در ساعات مختلف شبانه‌ روز، قطعا می‌توانید ساعت‌های طولانی را صرف گرفتن تصاویر از بهترین بخش‌های بازی کنید. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید از طریق همین خصوصیت گرفته شده و قطعا زیبایی آن، چشم شما را هم گرفته است!

.

.

 

logos nvidia (8) امتیاز
logos nvidia (4)داستان
۶٫۵
۷٫۵
logos nvidia (4)گیم پلی
۸٫۰
۷٫۸
logos nvidia (4)گرافیک فنی
۱۰
۷٫۸
logos nvidia (4)گرافیک هنری
۱۰
۸٫۲
logos nvidia (4)موسیقی
۷٫۰
۷٫۹
logos nvidia (4)صدا گذاری
۱۰
۷٫۹

مشخصات بازی
تاریخ انتشار13 می 2015
حجم
دستهاخبار و اطلاعات
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1900
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON