گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

بعد از آن همه تریلر و شایعه در مورد نسخه جدید بازی ندای وظیفه سرانجام سازندگان بازی اطلاعات جامعی را برای بازی منتشر کرده اند برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید. |اطلاعات منتشر شده از بازی| |سیستم مورد...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بعد از آن همه تریلر و شایعه در مورد نسخه جدید بازی ندای وظیفه سرانجام سازندگان بازی اطلاعات جامعی را برای بازی منتشر کرده اند برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|اطلاعات منتشر شده از بازی|

|سیستم مورد نیاز بازی|

.

.

طی چند ماه گذشته، صفحه فیسبوک و توییتر Call of Duty، تصاویر و ویدیوهای مرموزی منتشر می کرد که گمانه زنی ها بر سر نسخه بعدی این بازی را آغاز نمود. نشانه ها خبر از بازگشت سری CoD به دوران جنگ جهانی را داشتند اما دست آخر، اکتیویژن Black Ops III را شب گذشته معرفی کرد و وعده رونمایی مفصل در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) را داد.
همانطور که انتظار آن می رفت، Call of Duty بعدی تحت عنوان Black Ops III، توسط استودیو Treyarch ساخته می شود. در پایان تیزر تریلری که شب گذشته با عنوان Back in Black منتشر شد، گفته می شود که بازی در تاریخ ۲۶ آوریل رونمایی خواهد شد و این تریلر تنها به منزله تائید بازی است.

.
اسکات لو در بلاگ اکتیویژن نوشته است: “پس از ۳ سال توسعه بازی در خفا، تیم Treyarch امسال با Call of Duty: Black Ops 3 باز می گردد.”

.
در ادامه بخش های تک نفره، چند نفره و البته زامبی برای Black Ops III تائید شدند. بخش چند نفره در سری Call of Duty اهمیت بسیار بالایی دارد و هر سال تمرکز اکتیویژن در این زمینه بیشتر می شود اما بخش داستانی کیفیت مطلوبی ندارد.

.
یکی از برتری های سری Black Ops داستان غنی و جذابی است که آن را از دیگر عناوین این سری متمایز می کند.

.

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، اکتیویژن از تریلر و اطلاعات رسمی بازی Call of Duty: Black Ops III، در تاریخ ۲۶ آپریل رونمایی کرد. اخباری که اخیرا منتشر شده ممکن است برای برخی جذابیت بالایی داشته باشد و برای برخی دیگر ناامید کننده.
Black Ops III همچنان به ابرسربازهایی سر و کار دارد که با دانش بیوتکنولوژی، مجهز به تجهیزات فراانسانی شده اند. سربازها لباسی به نام Direct Neural Interface برتن دارند (که البته فراتر از یک لباس عادی است) و می توانند حرکات جدید و خارق العاده ای به وسیله آن انجام دهند.
اکتیویژن توسعه Call of Duty برای نسل قبل کنسول ها را رها کرده و این عنوان فقط برای پی سی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

.

.
logos nvidia (8) برای اجرای بازی روی کامپیوتر، به سیستم زیر نیازمندید:
• سیستم عامل: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
• پردازنده: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
• مموری: ۶ GB RAM
• گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB
• دایرکت اکس: Version 11
• شبکه: Broadband Internet connection
• کارت صدا: DirectX Compatible

.

.
نکته قابل توجه دیگر، بخش داستانی ۴ نفره است. به این معنی که از ابتدا تا انتهای داستان بازی را می توانید به صورت آنلاین و با ۳ نفر دیگر از دوستان خود انجام دهید، بدون کوچکترین استثنایی.
به بخش مالتی پلیر یا آنلاین هم ۴ کلاس جدید افزوده شده که هر کدام قابلیت های مختلفی به همراه دارند. البته هنوز مراحل ساخت بازی تکمیل نشده و منتقدین و ژورنالیست ها تنها به نسخه پیش نمایش بازی دسترسی داشته اند.

.
Treyarch، سازنده این نسخه از Call of Duty می گوید بخش زامبی نیز قرار است فوق العاده جذاب و خاص باشد.

.
Call of Duty: Black Ops III قرار است در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان) برای پلتفرم های پی سی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه شود. اگر بازی را پیش خرید کنید، چند هفته قبل از عرضه بازی، به نسخه بتا دستیابی خواهید یافت.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار05 می 2015
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2367
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON